Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Αναβολή της διαδικτυακής συνάντησης με τίτλο: «Επιστροφή στα Σχολεία: Μεταβάσεις και Ψυχική Ανθεκτικότητα» για την Τρίτη 02/6/2020 και ώρες 19:00-21:00

Λόγω της εξαγγελίας των κινητοποιήσεων των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών (ΔΟΕ και ΟΛΜΕ) τη Δευτέρα 01/06/2020, η διαδικτυακή συνάντηση σύνδεσης και ενδυνάμωσης για εκπαιδευτικούς και γονείς μαθητών/-τριών με τίτλο: «Επιστροφή στα Σχολεία: Μεταβάσεις και Ψυχική Ανθεκτικότητα», που συνδιοργανώνουν οι Δ/νσεις Π.Ε. & Δ.Ε. Β' Αθήνας, μέσω των Υπευθύνων Αγωγής Υγείας, μετατίθεται για την Τρίτη 02/06/2020 και ώρες 19:00-21:00.

Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Σας ενημερώνουμε ότι πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29-5-2020 η ενημερωτική διαδικτυακή συνάντηση «Παιδιά και έφηβοι στις μέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ : ενημέρωση για την πανδημία COVID 19».
Το βιντεοσκοπημένο υλικό και οι παρουσιάσεις είναι διαθέσιμα στο link:
https://youtu.be/PYcE3a72IqI
Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε στο ίδιο link τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που ετέθησαν.

https://agogiygeiassekarantina.blogspot.com/2020/04/blog-post_31.html

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Πρόσκληση σε διαδικτυακή συνάντηση σύνδεσης και ενδυνάμωσης τον καιρό της πανδημίας με τίτλο «Επιστροφή στα Σχολεία: Μεταβάσεις και Ψυχική Ανθεκτικότητα»

 
 Η Δ/νση Δ.Ε. Β΄ Αθήνας σε συνεργασία με την Δ/νση Π.Ε. Β’ Αθήνας, μέσω των αντίστοιχων Υπευθύνων Αγωγής Υγείας, σε συνέχεια των κοινών δράσεων και παρεμβάσεων τους για την υποστήριξη των μελών της σχολικής κοινότητας στον καιρό της πανδημίας συνδιοργανώνουν, διαδικτυακή συνάντηση σύνδεσης και ενδυνάμωσης για εκπαιδευτικούς και γονείς μαθητών/-τριών των σχολικών μονάδων περιοχής ευθύνης τους με τίτλο: «Επιστροφή στα Σχολεία: Μεταβάσεις και Ψυχική Ανθεκτικότητα» την Δευτέρα 01/06/2020 και ώρες 19:00-21:00.

Προσκεκλημένη ομιλήτρια θα είναι η κ. Αμαλία Ατσαλάκη, Κλινική ψυχολόγος, Δρ Ψυχοπαθολογίας Παν/μιου Paris Vii - Μονάδα Εφήβων Αθήνας ΟΚΑΝΑ και συνεργάτιδα του Τμήματος Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου.

Στόχος της συνάντησης αυτής είναι η σύνδεση των μελών της σχολικής κοινότητας και η διευκόλυνση της ομαλής μετάβασης στις τάξεις και στη νέα πραγματικότητα, που διαρκώς αλλάζει.  Η επιστροφή στα σχολεία μετά την περίοδο της καραντίνας ενέχει μια παραδοξότητα: μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς καλούνται να ξαναβρούν το "οικείο", μέσα σε ένα νέο ωστόσο πλαίσιο. Το να βρουν τη θέση τους τα μέλη της σχολικής κοινότητας μέσα στις νέες συνθήκες που επέβαλε η πανδημία απαιτεί από όλους επινοητικότητα, ευελιξία και σύνδεση με τα ψυχικά αποθέματα, κύρια γνωρίσματα της έννοιας της ανθεκτικότητας.

Ο αριθμός των συμετεχόντων/-ουσών που μπορούν να συνδεθούν μέσω της πλατφόρμας και να λάβουν μέρος στην συζήτηση, θέτοντας ερωτήματα στον ομιλητή, ανέρχεται στα 500 άτομα.

Απαιτείται προεγγραφή, μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας που θα βρείτε στη σχετική ανάρτηση του Ιστολογίου της Αγωγής Υγείας : 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdjtEEo4c06MoHGqDpCo2bPLFjE3HLimnu5OlaIlTwryOZPzg/viewform
μέχρι την Κυριακή 31/05/2020 στις 14:00.

Οι συμμετέχοντες/-ουσες θα επιλεγούν με βάση τη χρονοσήμανση συμπλήρωσης της φόρμας και θα ενημερωθούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την διαδικασία και τον κωδικό  σύνδεσης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί.

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι προαιρετική. 

Βίντεο της διαδικτυακής συνάντησης με τίτλο: «Παιδιά, νέοι και ευαλωτότητα στην πανδημία»

Άλλη μια Δευτέρα με αγαπητές/αγαπητούς συναδέλφισσες και συναδέλφους εκπαιδευτικούς ΠΕ & ΔΕ, γονείς μαθητών/τριών και προσκεκλημένη ομιλήτρια σήμερα την κ. Αμαλία Ατσαλάκη, Κλινική ψυχολόγο, Δρ Ψυχοπαθολογίας Παν/μιου Paris Vii - Μονάδα Εφήβων Αθήνας ΟΚΑΝΑ - επιστημονική συνεργάτιδα Τμήματος Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου, σε μια συνάντηση σύνδεσης και ενδυνάμωσης με τίτλο: «Παιδιά, νέοι και ευαλωτότητα στην πανδημία».

Συζητήθηκαν οι σκέψεις, οι αγωνίες και οι προβληματισμοί μας για το πώς μπορεί να έχει επηρεάσει η πανδημία τη ζωή των οικογενειών όπου υπάρχουν ευάλωτα παιδιά και τι μπορούν να κάνουν οι γονείς ώστε να βρουν οι ίδιοι το ψυχικό σθένος να υποστηρίξουν τα παιδιά τους. Συζητήθηκαν, επίσης, οι δυσχέρειες με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωποι και συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν γονείς και εκπαιδευτικοί που υποστήριξαν κατά την περίοδο της καραντίνας και συνεχίζουν να υποστηρίζουν παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες και ψυχολογικά/ψυχιατρικά προβλήματα και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και οι φροντιστές και οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται με παιδιά σε τάξεις υποδοχής.

Στην συνάντηση πολύτιμη ήταν η συνδρομή της κ. Σπυριδούλας Κουρτέση, διερμηνέα της νοηματικής, που ακούραστη και με εξαιρετική διάθεση μετέφερε τα λεγόμενα μας σε συναδέλφους κωφούς. Την ευχαριστούμε θερμά, όπως θερμά ευχαριστούμε και την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδας που μας έδωσε αυτήν τη δυνατότητα.